domingo, 23 de mayo de 2010

CORAZÓN E OUTRAS VÍSCERAS














Ha, o amor! Ha, ríome! Pero a quén lla queren colar? Se tanto lle gustaba este, logo por qué casou có outro? E a criada esa, eh? Anda que non lle dá nada á lingua, e cun estraño! Pero... por qué non conta por qué a botaron de "Cumbres borrascosas"? Ai, claro, non lle interesa! E monta a película esta toda para despistar á audiencia. Igualiña que súa nai quenpazdescanse; e calooooooooooo... porque non me gusta falar mal de ninguén e menos dos mortos, pero todo o mundo sabe que non era nin moi boa nin moi limpa. Eu sonche Santa Clara. Ai, se a min me gustase darlle ao pico!...
Heathcliff, chama!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

vamos a ver, en primer lugar se casó con "el otro" porque sabía que con él iba a tener mejores expectativas que con Heathcliff, (y a parte era rico);y la criada le cuenta la historia a un extraño porque si no hablara con él la historia no tendría fundamento, ¿y quién la contaría entonces?

Ramiro dijo...

Ben, no da criada estou de acordo, pero... entón tiña eu razón: se tan enamorada está de Heathcliff, por qué casa có outro? O amor, sobre todo o amor romántico e exaltado non sobrepasa tódolos obstáculos?

Anónimo dijo...

todos los obstáculos no, porque Catherine es lista, y sabe qué es lo que más le conviene, aunque luego se muera de pena...